سفارش تبلیغ
صبا ویژن


شهید من



اوقات شرعی

میانبرهای وبلاگ

والپیپرهای مذهبی وبلاگ بیمعرفت

حلقه طراحان
اطلاعات آماری




 RSS 

جستجو در متون
جستجو با گوگل
موضوعات نوشته ها

خبرنامه

برای آگاهی از به روز شدن وبلاگ در خبرنامه عضو شوید.


 

در حال حاضر مطالعه می کنم..



بیت الاحزان
نویسنده: شیخ عباس قمی
ترجمه: آیت الله ناصر مکارم شیرازی


خرید اینترنتی
نظرسنجی

فعلا مورد خاصی بری نظرسنجی وجود ندارد.
لوگوی بی معرفت

نوکیا و سیاست های آمریکایی - بیم عرف ت :: طرحی نو در وبلاگستان مذهبی



کد بالا را
Copy کنید و در بین کدهی سیت
خود و در بین تگ هی
Paste ،Body
کنید.

حمایت های اینترنتی


تحریم اسرائیل - Bycott Israel

آرشیو نوشته ها

تابستان 89 [8] |  بهار 89 [4] |  زمستان 88 [16] |  پاییز 88 [10] |  تابستان 88 [4] |  بهار 88 [5] |  زمستان 87 [9] |  پاییز 87 [9] |  تابستان 87 [11] |  بهار 87 [18] |  زمستان 86 [9] |  پاییز 86 [5] |  تابستان 86 [11] |  بهار 86 [8] |  زمستان 85 [26] |  پاییز 85 [17] |  تابستان 85 [24] |  بهار 85 [21] |  زمستان 84 [24] |  پاییز 89 [8] |  زمستان 89 [7] |  بهار 90 [10] |  تابستان 90 [1] |  بهار 91 [2] |  تابستان 91 [2] |  پاییز 91 [1] |  پاییز 92 [6] |  زمستان 91 [1] |  زمستان 92 [1] | 

همسایه ها


مذهبی اسلامی (مداحی های جدید) + مذهبی اسلامی (فیلم و صوت اسلامی) + مذهبی اسلامی (بانک فیلم و صوت اسلامی 2) + خاکریز + دلگویه های غلامعلی مجاهد + غربتکده + دوست اختصاصی + حزب الله + روایت نامه + عشق و مشق + سیمرغ قاف + یا علی جان مددی + شکوفه نرگس + تشنه معرفت + دنیای سه خواهر + عبد زیر صفر + شیعه شناسی + مجله ینترنتی قرآن + کلرجی من + یک آرزو + نغمه های بندگی + لیلة القدر + ?Who + پیامبر اعظم + هیئت منتظرین + دیار رنج + وب نامه + باران عدل + طلبه ای از نسل سوم + محفل یاران + هیئات جوانان عاشوریی + عطشان + به یاد او + حرفهی جوانی + دفتر یادداشت + پشت خطی + معراج + مجنون الحسین + غم دوست + آفاق + صبح ظهور + محبوب + آدینه + شب رو + تشنه + ...


تمامی کسانی که به "بی معرفت" لینک داده اند می توانند از طریق  پیغام خصوصی به من اطلاع دهند تا به منظور قدردانی، لینک آنها در این بخش قرار بگیرد.



 
در صورت تمایل می توانید با قرار دادن تکه کد فوق در بین دو تگ
و
قالب خود،
این لینکستان را در سایت یا وبلاگ خود نمایش دهید. (در صورت بروز هرگونه مشکل، پرسش خود را  از طریق پیغام خصوصی آخرین پست مطرح کنید)




دوشنبه 84 اسفند 22

سلام علیکم:
امروز دیدم که 3 هفته ای از شروع نظرسنجی گذشته و چون از همون اول همین نتایج رو انتظار داشتم؛ تصمیم گرفتم انتهای نظرسنجی رو اعلام کنم و تصمیم نهایی رو هم به اطلاع بازدید کنندگان محترم برسانم.
همانطور که مطلعید ترتیب به این صورت شد : 1- نوکیا (سری 60)  2- سونی اریکسون 3- سامسونگ
خب... از قرار معلوم ما باید اولویت اولمان در درست کردن تم های مذهبی "نوکیا" باشد ولی... اینطور نیست!!!
علت چیست؟
خب... بگذارید داستان خودم و مکاتبات خودم با سایت نوکیا را برایتان بازگو کنم:
همانطور که می دانید متاسفانه اکثر موبایل ها در ایران نوکیاست و گزینه پیشفرض اکثر کسانی که می خواهند موبایل بخرند نوکیاست! من هم به این مساله آگاه بودم و از آنجایی که دوست داشتم برای این موبایل ها تم های مذهبی بسازم در اینترنت به دنبال نرم افزاری برای این کار گشتم. بالاخره نام آنرا پیدا کردم و فهمیدم تنها جایی که در اینترنت این نرم افزار برای دانلود گذاشته شده است سایت نوکیاست. خوشحال شدم... رفتم به انجمن های سایت نوکیا و پس از ثبت نام به دنبال لینک دانلود این برنامه رفتم. وقتی روی لینک کلیک کردم با این پیغام خطا از سوی سایت مواجه شدم:

Download Failure

Request information:

Request ID: 25026
URI: http://sw.nokia.com/id/98a4970d-c344-40c0-9744-292d0a0b94f2/Series_60_Theme_Studio_1_2.1.zip
Error Message: Downloader"s country group below file"s required rating (ADCG)! Required: B, downloader"s: C

Your download could not be completed. Please try again later. If the problem persists, please send feedback.

When reporting errors to us please let us know also these details:

   * name or the URI of the file you were trying to download,
   * exact date and time for downloading,
   * your country and city,
   * your IP address,
   * browser you are using and the version number,
   * request ID above
   * URL of this error page and the error message above and
   * if you are using a download manager (which one).

This information will help us in solving the problem.

فکر میکردم به خاطر شلوغی سایته ، نصف شب.. وسط روز.. هر وقتی که فکر می کردم رفتم ولی باز هم همین پیغام رو می داد. ناچاراً به سایت نوکیا ایمیل زدم و بهشون گفتم که این لینک رو درست کنند. چند روز بعد خانمی به اسم Anne از انجمن نوکیا به من ایمیل زد که ترجمه اش این بود:

سلام
با تشکر از اینکه از سایت ما بازدید کردید. علت دریافت پیغام خطا این است که سیستم سایت ما قادر به تشخیص کشور شما نیست و بنابراین شما را از دانلود منع می کند؛ از کامپیوتر دیگر یا از شبکه کامپیوتری دیگری اقدام کنید.
 با تشکر
Anne / انجمن نوکیا

دیگه چی بگم؟! فکر کنم دستگیرتون شد دیگه... بله... نوکیا هم سیاست آمریکایی رو پیش گرفته. ایران رو تحریم کرده... و روی سایت نوکیا شما اگه از ایران کانکت شده باشید اجازه دانلود هیج نرم افزاری رو از این سایت ندارید. ما هم رگ غیرتمون به جوش اومد و کم نیاوردیم... بهشون ایمیل زدم که : چه دلیلی داره یه شرکت فنلاندی ایران رو تحریم کنه؟! شما فروشگاههای زیادی در ایران دارید... چرا مشتریان خودتون رو آنلاین پشتیبانی نمی کنید؟! و کلی از این حرفها... و در آخر هم گفتم : من آخر این نرم افزار رو بدست می آرم و در جایی تو اینترنت آپلود می کنم تا همه آنرا دانلود کنند!
و جالب اینجاس که بدونید همین الان که این نوشته رو می نویسم این نرم افزار روی هارد کامپیوترمه!! ولی به دلایلی هنوز روی اینترنت نفرستادمش!
از طرف دیگه سراغ سایت سونی اریکسون رفتم. کامل منو پشتیبانی کرد و هر چیزی که خواستم در اختیارم گذاشت... هیچی دیگه! فقط همینو بگم که دیگه حالم از نوکیا به هم می خوره...اینا ما رو آدم حساب نمی کنن اونوقت ما خرمن خرمن ازشون چیز می خریم و پولمونو تو حلقشون می ریزیم و حتی براشون تبلیغ می کنیم و به این و اون سفارش می کنیم که " خواستی موبایل بخری نوکیا بخر!"... واقعا تاسف می خورم...اگر به خاطر آنتن دهی نوکیا میگید والا بلا سونی اریکسون هم با اون فرقی نداره...فقط بعضی موارد نادر که تازه اون مواقع نادر رو فقط کسانی می فهمند که گوشی مرتب دم گوششونه!! نه کسانی که به طور معمول گوشیشون زنگ می خوره! این هم خیلی طبیعیه برای اینکه شرکت مخابرات محترم اکثر تجهیزات مخابراتی رو نوکیا انتخاب کرده و این بدیهیه که گوشی های نوکیا باهاش بهتر سازگار باشه!!!
در نهایت اینکه : از امروز نه تنها خودم شخصا و در حد خودم بسیار بسیار کمتر از قبل نوکیا رو پشتیبانی می کنم! بلکه تا جایی که بتونم تخریبش می کنم... و اگر بخواهید با دلایل منطقی براتون اثبات می کنم که نوکیا آنقدر ها هم که اسم در کرده قوی نیست و پر از ضعف است (اگر خواستید حتما در بخش نظر ها بهم بگید) و از این به بعد تا می تونم برای موبایل های سونی اریکسون تم می سازم و ان شاءالله تا چند وقت دیگه با یاد گرفتن زبان
++C برایش نرم افزار می نویسم. جالبه که بدونین به تازگی سونی اریکسون تصمیم به افزایش فعالیت هایش در ایران کرده و اقدام به استخدام نیرو در ایران کرده (البته به خدا ما رو استخدام نکرده!!) ... کم کم هم سونی اریکسون توی ایران فعال میشه و به امید خدا نوکیا، به ردیف دوم مدل گوشی ها توی ایران نزول می کنه...
سرتونو درد آوردم... ببخشید... همه اش به خاطر نام ایرانه و غیرتی که نسبت به ایران دارم...
در آخر هم فقط می خواستم بهتون نمونه فرم عضویت دو سایت نوکیا و سونی اریکسون رو نشون بدم که در قسمت "
Country"، نوکیا هیچ اسمی از ایران نبرده!!
لینک فرم عضویت انجمن سایت نوکیا
لینک فرم عضویت انجمن سایت سونی اریکسون

نتیجه طرح مذهبی >>
 اولویت اول : سونی اریکسون - دوم : بقیه موبایل ها
البته تعدادی تم و والپیپر هم برای نوکیا می سازم ولی بچه مذهبی ها اگه غیرت داشته باشند بی خیال این نوکیا بشن بهتره..

یا علی


نوشته شده توسط بیم عرف ت در ساعت 6:54 صبح | ()نظر

کلمات کلیدی : خاطرات

ارسال لینک :





+ لینک پست های اخیر: :












هرگونه استفاده از مطالب و فایل های این وبلاگ در جهت نشر فرهنگ دینی موجب امتنان است!!
طراحی: بی معرفت - نام قالب: دل شب
توسط نرم افزار: فتوشاپ CS و فرانت پیج 2003
قدرت گرفته از پارسی بلاگ

No Copyright : Because of spreading Islamic thought you can use all files and images.
Design by Bimarefat - Template Name: Dele Shab
Software : Photoshop CS & FrontPage 2003
Powered by Dear "Parsiblog.com"

Clicky