چراغ جادو

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مجيد 

سلام بر شما

دوست عزيز ما اكثراً پدر و مادري شيعه هستيم خدا را شكر كه داخل اين مملكت بدنيا آمده ايم متاسفانه آنهايي كه از مرام اهل البيت بويي نبرده اند از ما به نوعي شيعه تر هستند داخل صف نمازشان را نگاه كنيد خيلي منظم و بدون حركت هستند ولي ما چطور؟بر روي اعتقاداتشان خيلي محكم هستند ولي ما چطور؟اطلاعاتشان نسبت به امام و پيشوايانشان خيلي خيلي بهتر و بيشتر است تاما و ... .راهكار چيست؟نمي دانم تا به حال داخل اداره جات در نهاد هاي مختلف حضور پيدا كرده ايد،بنده خودم كارمند يك شركت بزرگ هستم و با اكثر ادارات رابطه دارم فلذا به اين نتيجه رسيدم كه اين مملكت را آقا نگه داشته و ديگر هيچ .

وبلاگي براي گفتگو با برادران شيعه. پاسخ به شبهات و بحث و تبادل نظر: dinnawesht.mihanblog.com
پاسخ

ما که اهل گفتگو هستيم... -- يا علي
+ پاره هاي آيينه 
با اين که الان از دست همين ملت بي غيرت عرب و سکوتشون دارم گيجي مي زنم اما نمي شه تعجبم رو پنهان کنم خيلي باشعور تر از ما تبليغ مي کنند. تازه در صورتي که قبول کنيم صدا و سيماي ما شعور داره
خيلي جالبه...کاش تلويزيون ما هم پخشش کنه حالا چه اشکالي داره کهاونا ساخته باشن؟
يک جايي هم تبليغ حجاب در مصر رو ديدم اون هم خيلي جالب بود عکس دو تا شکلات بود که يکيش باز بود و پر از مگس شده بود و يکيش بسته بود و سالم...البته يک توضيحاتي هم داشت توي بالاترين ديدمش شايد هنوز هم باشه.
+ احسان 
سلام
ممنونم
كليپ غيبت رو يادته؟.. هموني كه خيلي وقت پيش برات فرستاده بودم.. اون موقع كليپ ديگري هم براي نماز بود و جالب ولي اين نبود.. اما خواستم بگم از اينها زياده.. زياد..
اما ماها...........!!!